De baasjes vertellen

Geplaatst op Geupdate op

Over hun hond.
Ik heb aan de bazen van de honden die ik gefotografeerd heb voor de kalender gevraagd of ze in maximaal 100 woorden iets konden vertellen over hun hond.
Maakte niet uit wat, iets grappigs, hun band, waarom juist die hond bij hun was, als het maar over hun hond ging.

Hier alvast een paar, begeleid door een foto.

Kim over Dexter.

Vorig jaar zag ik Dexters foto voorbij komen op internet. Zijn verhaal ging niet bepaald over rozen, maar die ogen… ze lieten mij niet meer los.
Een paar weken later begon onze reis samen, een heftige reis op zoek naar vertrouwen. Maar als er geen uitweg is dan is er altijd nog een weg doorheen.
En wat ben ik dankbaar dat we hebben volgehouden, want uiteindelijk wachtte daar het grootste cadeau: zijn vriendschap voor het leven!

(11) Kim & Dexter

Ingrid over Mila

Dit mooie meisje is op 2 november 2011 geboren en is als een kerstgeschenk op 24 december 2011, Kerstavond, bij ons komen wonen. Niet als een cadeautje onder de boom, die hadden we dat jaar maar weggelaten. Heel verstandig bleek later, want het prinsesje is een echte brokkenpiloot. Het kan niet lomp of smerig genoeg zijn voor dit delicate meisje. Desalniettemin is ze ons prinsesje en een verrijking van ons leven. Dat verklaart wellicht ook onze slogan in huis: Mila, er is geen betere!

(3) Ingrid & Mila

Sylvia over Dwyn

Het was liefde op het eerste gezicht tussen Dwyn en mij. De kleinste en pittigste pup van het nestje. Ik viel gelijk voor haar pittige karaktertje en haar eigenwijze koppie. Sinds het moment dat ze met me mee naar huis ging, zijn we onafscheidelijk. Ze maakt zelfs mijn meest sombere dagen nog goed. Een wandeling met haar is nooit saai. Dol op zwemmen en dan zelf spetters maken en ernaar blaffen. Mijn kleine herrieschopper, met een grote mond en klein hartje, mijn held op sokjes

‘’ I belong with you, you belong with me, you’re my sweetheart!’’ (uit Hey Ho van de Lumineers)

(5) Sylvia & Dwyn

Er volgen er nog meer.

Geef een reactie

