De baasjes vertellen deel 3

Geplaatst op

Petra over Storm

Een voltreffer, een tophond!! Een hond die veel respect heeft voor mens en dier en ook zodanig behandeld dient te worden!! Hij zorgt voor kalmte en ontspanning en weet bij het vrouwtje als er een migraine op komst is. Storm werkt graag tijdens de wandelingen, maar de wat fijnere hersenwerkjes vind storm ook helemaal top. Voor storm sta ik zeker in het middelpunt in zijn leven, maar een nieuwe omgeving verkennen is het ook helemaal! Storm vind het heerlijk om zijn eigen grenzen op te zoeken en te overwinnen! Het is een hondje die zich snel vermaakt en eigenlijk met alles wel blij is. Zijn hobby’s zijn de frisbee,behendigheid,hersenwerken en trekspelletjes…

(8) Petra & Storm

Petra over Milo

Onze kleine milo is inmiddels alweer 1 jaar!!! Zoals zijn uiterlijk al doet vermoeden, Milo is een apart hondje! Een kruising Border Collie, heel zachtaardig, een clowntje in huis en daarbuiten ietsiepietsie onzeker. Wanneer hij zich eenmaal thuis voelt in de omgeving, dan is het een open blije hond en komt het clowntjes gedrag naar boven en dat doet menige mensen een lach op het gezicht toveren! Milo is een hondje op snelheid en hij maakt daar dan ook met veel plezier gebruik van! Zijn hobby’s zijn dan ook, apporteren,jagen en de frisbee…

Lets do some shopping :)

Sandra over Kay en Norah

Kay is ons cadeautje. Als pup werd ik verliefd op zijn foto. Hij weet iedereen in te pakken: hondenvriend of niet; hij weet altijd de gevoelige snaar van mensen te raken met zijn humor en unieke uiterlijk. Is gek op behendigheid en water, strooit paardenstallen op en werkt als aaihond in een verpleeghuis.

Norah is ons tweedehandsje die ons met haar drukke persoonlijkheid behoorlijk wat grijze haren bezorgt. Ze is gek op ballen. Norah is een uitdaging: een meid met ballen. Kay heeft ze als haar persoonlijk schaapje onder haar hoede genomen. Een carrièrevrouw in de behendigheid in wording.

(9) Sandra & Koen with Kay & Norah

Angelique over Bodhi

Bodhi is het hondje dat mij zou helpen door een moeilijke periode in het leven te komen. Haar naam betekend dan ook niet voor niets; ‘Verbetering van de strijd’. Maar ze blijkt zoveel meer te zijn! Mijn maatje, mijn klankbord, mijn alles, mijn beste vriend! Bodhi is precies wat ik wilde en zoveel meer! Zij was hét pupje in het nest waar ik de klik mee had. Ik had maar één foto waar ikzelf op stond met een pup, evenals mijn vriend, achteraf bleek zij het te zijn op beide foto’s! Zij moest het gewoon zijn!

(12) Angelique & Bodhi

Geef een reactie

